Opis

3684 Wielofunkcyjny Stawiacz Boi

Opis Projektu

Projekt 3684 Wielofunkcyjny Stawiacz Boi został zaprojektowany dla polskiego Urzędu Morskiego (oddziały w Gdańsku i Szczecinie) do obsługi
i utrzymania szlaków żeglugowych na Bałtyku w rejonach największych portów, w tym obsługi pław i boi, wykonywania drobnych badań hydrograficznych, niesienia pomocy na morzu (w tym holowań awaryjnych i gaszenia pożarów zewnętrznych), a także zwalczania rozlewów olejowych. W specjalnych przypadkach jednostka będzie również mogła wspierać operacje łamania lodu na torze podejściowym oraz w kanałach portowych.

3684_1.png
3684_4.png
3684_2.png
3684_3.png
3684_5.png
Parametry Główne

Cechy

  • Zintegorwane wyposażenie hydrograficzne
  • Wyposażenie do obsługi boi i pław
  • Gotowy do operacji zwalczania rozlewów olejowych
  • System dynamicznego pozycjonowania DP-1
  • Zainstalowany system SCR do redukcji tlenków azotu NOx

Inne Parametry


Klasa

Polski Rejestr Statków
*KM OIL RECOVERY / TUG / FIRE FIGHTING 1 /SPECIAL PURPOSE SHIP I L1 IWS AUT NAV1 DP1 ECO REC *PRM EMP


Parametry główne

  • Typ jednostki Wielofunkcyjny Stawiacz Boi
  • Długość całkowita 54 m
  • Szerokość całkowita 12,8 m
  • Wysokość do pokładu głównego 6 m
  • Zanurzenie (konstrukcyjne) 3,5 m
  • Prędkość (maks.) 13 w

Zobacz również: PROJEKTY