
25.08.2021
Promy dwustronne projektu 2990, są nowoczesnymi dwupokładowymi jednostkami zasilanymi paliwem LNG (lub awaryjnie MDO), zaprojektowanymi do operacji dziennych.
Przewidziany napęd typu diesel-electric w zestawieniu z dwoma wysokosprawnymi pędnikami azymutalnymi zapewniają elastyczną pracę oraz wysoką manewrowość jednostki.
Jednostki projektu 1674 Anchor Handling Towing Supply Vessel są jednostkami do obsługi pól naftowych i platform wiertniczych. Projekt wykonany w oparciu o sprawdzone jednostki, dostarczane do największych armatorów na świecie, pozwala na uzyskanie efektywnej kosztowo, mocnej jednostki do obsługi platform.
Niszczyciel min 3823 jest projektem koncepcyjnym opartym na bazie doświadczeń zdobytych podczas realizacji projektu najnowszego Niszczyciela min dla polskiej Marynarki Wojennej (Projekt 250 klasy Kormoran). Platforma oparta jest o kadłub wykonany ze stali amagnetycznej wysokiej wytrzymałości. Wydajny i elastyczny napęd, który zapewniają dwa pędniki cykloidalne, daje jednostce niespotykaną zwrotność i manewrowość w zakresie prędkości od 2 do 15 węzłów.
Projekt 3684 Wielofunkcyjny Stawiacz Boi został zaprojektowany dla polskiego Urzędu Morskiego (oddziały w Gdańsku i Szczecinie) do obsługi
i utrzymania szlaków żeglugowych na Bałtyku w rejonach największych portów, w tym obsługi pław i boi, wykonywania drobnych badań hydrograficznych, niesienia pomocy na morzu (w tym holowań awaryjnych i gaszenia pożarów zewnętrznych), a także zwalczania rozlewów olejowych. W specjalnych przypadkach jednostka będzie również mogła wspierać operacje łamania lodu na torze podejściowym oraz w kanałach portowych.
Kontenerowiec projektu 2878 jest statkiem towarowym, przeznaczonym do operacji w rejonach arktycznych. Jednostka została zaprojektowana zgodnie z najnowszymi przepisami dotyczącymi klasy polarnej PC, dzięki czemu może operować w okresie letnio/jesiennym w średnim lodzie jednorocznym, który może zawierać wtrącenia z lodu wielosezonowego.
Holownik projektu 3889 jest typową jednostką do holowania i asysty w portach obsługujących duże jednostki, generującą maksymalny uciąg na poziomie 70 ton.
Jednostka napędzana jest dwoma pędnikami azymutalnymi umieszczonymi na rufie, zasilanymi silnikami głównymi poprzez linię wałów.
Wykonujemy i dostarczamy kompleksowe projekty i usługi inżynieryjne
dla projektów nowobudowanych jednostek, a także przebudów i remontów
we wszystkich fazach projektowych.
Nasz wykwalifikowany zespół składa się z ponad 100 inżynierów, pokrywających wszystkie dziedziny
projektowania statków i obiektów pływających wymaganych do kompleksowego wykonania projektu.
Ciągle poszukujemy zmotywowanych, ambitnych
i wykwalifikowanych pracowników.
Nawet jeżeli nie ma aktualnych wakatów, zapraszamy do kontaktu i wysłania swojego CV na adres ogólny.
Zachęcamy też do przejrzenia aktualnie dostępnych ofert pracy i praktyk w zakładce Kariera.